MEDIA MARKT

Bu mağaza ile iki kere muhatap oldum. Bir daha muhatap olmayı ve oradan bir şey almayı düşünmüyorum, 1-2 TL ucuz diye gerek yok.

LCD TV fiyatları için Web sitelerine bakmıştım. Alışılmışın ÇOK dışında bir site (Web’den çok alışveriş ederim). Tüm ürünler gösterilmiyor, fiyatlarsa hiç yok. Üşenmedim telefon ettim. Hem sitelerini çok zayıf bulduğumu belirttim, hem de belirli bir model tv’nin fiyatını sordum. Fiyat bana uygunsa oraya geleceğim, malum uzak bir yer, hem de karşıda oturuyorum” dedim… Telefonda fiyat veremezlermiş! Şoka girdim. “Neden?” dedim. Mağaza politakası imiş.!!!! Mağaza politikası. Çok komik. Başka yorum yapmıyorum.

İkinci olay şu: Oraya gitmiştim, daha doğrusu yanındaki mağazalara. Oraya da uğradım. Basit bir sabit telefon almak istedim. Kasada öğrendim ki, ödeme yapıyorsunuz, yan tarafa Müşteri Hizmetleri’ne geçiyorsunuz. Telefon deneniyor. Bozuk ise ya da memnun kalmazsanız, iade ediyorsunuz. Korkunç verimsiz bir süreç. Müşteri İlişkileri denen yer, dar, arkada bir yer.

Çok kalabalık. Kuyruk çok yavaş ilerliyor. “Ürünü evde deneyeyim, beğenmezsem gelir iade ederim” diyorsunuz, “HAYIR” diyorlar, “telefonlar başka gün iade edilemez“. Nerede yaşıyoruz anlayamadım. Ayda, Mars’ta falan mı? Böyle garip kurallar!!!

Bir ay içinde malı geri getirip sorgu sualsiz iade alan işletmelere ÇOK teşekkür ediyorum. O kadar güvende, o kadar gelişmiş bir ülkede hissediyor ki insan. İade edeceğim, aman tartışma çıkar mı diye tedirginlik duymadan fişinizle geliyorsunuz… (örn: İKEA, Tansaş, Migros, vb).

 Sonra, mağaza yöneticisi ile konuşmak istedim. Sabırla ve inatla bekledim. Biri birilerine telefon etti. Sonra bana siz bilmem kime gidin dedi. O, bir yerlere tel etti…. İnanılır gibi değildi. 70’ler devlet dairesinde gibiydim. Ama mağaza yöneticine ulaşmam ve müşteri olarak onu görebilmem mümkün olamadı. Sanki Başbakan. Buna da yorum yapmıyorum.

Ben, müşteriyi bu kadar SEVMEYEN bir işletme görmedim. Fiyatları her yerden birkaç kuruş, lira ucuz ya, müşteri nasıl davranırsak davranalım gelir diye düşünüyorlar. Ben ise 2 lira fazla verir, bana güler yüzle davranan, aldığım ürünün değişim ve iadesi bakımından kendimi güvence içinde hissettiğim (öyle de olan) yerlerden alış veriş ederim.

Fakat yine de bana LCD/LED TV teknolojileri hakkında güler yüzle, bir sürü bilgi veren Murat’a çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

