Web sitesinde eposta adresi olup cevap vermeyenler

Madem cevap vermeyeceksiniz, Web sitenizde neden Müşteri Hizmetleri linki ve/veya formu var? Ben bunu anlayamıyorum. Amaç nedir??? Müşteri derdini yazıyor, gönder tuşuna basıyor… ve olasılıkla mesaj çöpe gidiyor.  Epostalara cevap vermemek kadar duyarsız ve yakışıksız bir davranış olmaz. Özel yaşamda da iş yaşamında da. 

Web sitesinde adres olup gelen mesajlara yanıt vermemek kime, neye hizmet ediyor? Sadece müşteri kızgınlığı, kırgınlığı ve kaybı.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s