HİZMETLER

AMAÇ:

Gerek  bu sitedeki yazılarımla gerekse verdiğim eğitim – danışmanlık hizmetleriyle amacım, bildiklerimi ve birikimlerimi ilgilenenlerle paylaşmaktır.

İlk akademik eğitimim olan Bilgisayar Mühendisliği alanında eğitim-danışmanlık hizmeti vermemekle beraber, bu disiplin bana bir kuruluştaki süreçleri, işleyişi, uygulamaları, sistemleri, Web sitesini anlamak, değerlendirmek, kalite, süreç vb sistemleri bilgisayar aktarmak konusunda önemli bir temel sağlamaktadır elbette.

Eğitim-danışmanlık konularım iki alanda toplanmaktadır:

1- Süreç Yönetimi, Süreç İyileştirme, Toplam Kalite, ISO9001, Müşteri İlişkileri

2- Eğitim Bilimleri ve Eğitim Teknolojileri (öğrenme – öğretim – eğitim konuları ve teknolojinin bunlarla bütünleştirilmesi, e-öğrenme, eğitim yazılımı geliştirme, öğretim tasarımı…)

GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ PROJELER

  • Süreç Yönetimi  ve İyileştirilme Projeleri
  • Kapıkule Sınır Kapısı TIR geçişi Süreci İnceleme ve İyileştirme Çalışmasında Eğitmenlik ve Rehberlik
  • Bilgi İşlem Bölümü Süreçlerinin ve Organizasyonun Mevcut Durumun İncelenmesi, Öneriler
  • Mevcut Organizasyon Yapısı, Süreçler ve İnsan Kaynaklarının İncelenmesi, mevcut durumun değerlendirilmesi
  • Tüm şirket prosedür, yönetmelik, iş talimatı ve formlarının tasarımı ve dokümante edilmesi
  • Satış süreç ve uygulamasının incelenmesi, iyileştirilme önerileri
  • ISO 9001 Belgesi alma projesi
  • CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Projesi – CRM Süreç ve yazılımlarının şirkette yaygınlaştırılması
  •  Mevcut organizasyon yapısının incelenmesi, mevcut durumun değerlendirilmesi 

DANIŞMANLIK HİZMETİ VERİLMİŞ ŞİRKETLER

TOROS Gübre ve Kimya A.Ş.

Gima T.A.Ş

Anadolu Finans Kurumu

ITD Teknoloji A. Ş.

TRİSAD

EĞİTİM VERDİĞİM KURULUŞLAR

Ziraat Sigorta

GİMA T.A.Ş.

TOROS Gübre ve Kimya A.Ş.

Ulusal Nakliyeciler Derneği (UND)

Kemerköy Okulları

Kalder (Genel katılıma açık eğitimler)

Bursa ORMO İplik

Bursa Üçge A.Ş.

Bursa Kalder (genel katılıma açık eğitimler)

Türk Ytong

Bursa Durak Tekstil

Birmot A.Ş.

Enpay A.Ş.

NMT Danışmanlık (Genel katılıma açık eğitimler)

Finansbank

Yenen Mühendislik

KOSGEB

ANA ve ALT SÜREÇLERİN BELİRLENMESİ  ÇALIŞTAYLARI

 GİMA T.A.Ş.

DURAK TEKSTİL A.Ş

BİRMOT A.Ş.

KEMERKÖY OKULLARI

FİNANSBANK

ÜÇGE A.Ş.

UND – Ulusal Nakliyeciler Derneği

MODERATOR’LÜKLER 

Vizyon-Misyon Belirleme

YTÜ Bilgisayar Mühendisliği, Kimya Mühendisliği, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümleri

 

Kalite ve Süreç Yönetimi alanında eğitim ve danışmanlığa ihtiyacınız olup olmadığını kontrol etmek için aşağıdaki soruları gözden geçirebilirsiniz:

Kurumunuz “kurumsal bir kimliğe” sahip mi?İşlerin yürümesi tek tek ve bazı kişilere mi bağlı? (ya da bağımlı?)Kurumunuzdaki “bilgi ve deneyim birikimi” ortak bir yerde herkesin kullanımına açık mı yoksa tek tek bireylerin kafasında mı?Kurumunuzda işlerin verimli yapıldığını düşünüyor musunuz?Kağıt işi ve bürokrasi çok mu?Aynı iş farklı bölümlerde tekrar tekrar yapılıyor mu acaba? Bu konuda bilginiz var mı?Bir işe dahil olan bölüm/kişilerin sayısı fazla mı? İşin her bir parçası ne kadar zamanda, yüzde kaç doğrulukla yapılıyor?İşin sonunda ortaya çıkan ürün/hizmet müşteriyi (iç/dış) memnun ediyor mu acaba? Müşteri daha ne ister? Sordunuz mu?İşlerin verimliliğini ve etkililiğini ölçüyor musunuz?
Diğer bir deyişle süreçlerinizi yönetiyor ve sürekli iyileştiriyor musunuz?Çalışanlarınız memnun mu? İşlerine bağlı mı? Ölçtünüz mü?Çalışanlarınızın gelişimi ve yaratıcılıklarının ortaya çıkması için bir şeyler yapıyor musunuz?Bilgisayarlarınızı bilgisayar olarak mı daktilo olarak mı kullanıyorsunuz?

Müşterilerinize, çalışanlarınıza, öğrencilerinize verdiğiniz eğitimler verimli ve etkili mi? Eğitimlerinizin tasarımı doğru mu?

Eğitmenleriniz ya da eğitim uzmanlarınız öğretim tasarlamayı, sunmayı, sınıf yönetimini biliyor mu? Bu konuda eksiklikleri var mı?

Tüm bu konularla ilgili olarak mevcut durumunuzun saptanması, iyileşme-gelişme adına neler yapılacağını öğrenmek ve bunları hayata geçirmek için

ve ayrıca

Vizyon, Misyon Belirleme
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi
Toplam Kalite Yönetimi
CRM – Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavram ve Süreçleri
Proje Yönetimi
Doğru Sunum Hazırlama ve Sunma
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğrenme Kuramları
Öğretim Tasarımı
Web sitenizin değerlendirilmesi
 e-öğrenme, BDÖ, Uzaktan Eğitim
 Beyin ve Öğrenme

konularında seminer/eğitim/danışmanlık hizmetleri hakkında bilgi almak için lütfen arayınız.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s